Magnolia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The future of Fairy Tail
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 >>The story without an end!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Altair

Altair


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 28-07-14

Character sheet
Wezen:: Magiër
Beroep:: One of the right hands men of the king
Crush:: Time and Time again. Me and my game had have fun.

>>The story without an end! Empty
BerichtOnderwerp: >>The story without an end!   >>The story without an end! Icon_minitimedi jul 29, 2014 12:06 pm

The diary of Lucy


Voorwoord:


Ik, Lucy Heartfilia, ben één van de overgebleven magiërs. Oud en gerimpeld, zou je nu kunnen zeggen. Echter laten de gebeurtenissen me ouder lijken dan ik werkelijk ben. De wereld die we eerst kenden is vergaan. Guilds zijn verwoest, magiërs zijn verdwenen. Ik schrijf hier in mijn dagboek op een plek dat ik niet kan noemen, vrezend voor mijn eigen leven. Maar ik hoop dat op een dag, na mijn dood, iemand dit dagboek zal vinden en al lezend zal ervaren hoe verschrikkelijk de wereld nu is.

Jaar: 897…13…Augustus: Niemand verwachte de ondergang. De koude lege straten van de steden. De donkere dagen en de stille duisternis. Niemand verwachte dat het ooit zo levende land stil zou worden als de nacht. Dat de mensen in angst zouden leven. Dat ze de magie zouden vergeten… Na de val van de laatste koning en de rijs van zijn vervanger, verkondigde de nieuwe koning dat het gebruik van elke soort magie werd verboden. Magiërs verdwenen, werden verbannen, gevangen genomen of in het ergste geval gedood. Zo ook mijn geliefde Natsu Dragneel, de vuur Dragon Slayer, zoon van Igneel. De eens zo krachtige guilds werden met de grond gelijk gemaakt, en de overblijvende magiërs trokken zich terug. Naar waar? Tot op de dag van vandaag kan ik dat nog steeds niet zeggen. De jacht op ons magiërs gaat nog altijd voort. Ik twijfel er niet aan dat mijn soort compleet van de aardbodem zal verdwijnen. Uit betrouwbare bronnen weet ik dat er nog genoeg magiërs op de wereld rondzwerven. Ooit zullen we onze slag slaan.

Jaar: 902…21… Oktober: In het rijk lijkt een stille vrede te heersen. De verbanning van Magie en de nieuwe wetten die er aan verbonden zijn hebben de wereld waarin we leven drastisch veranderd, maar het volk heeft zich weten aan te passen. Echter heersen er roddels over de straten. Waarom de magie uit deze wereld werd verbannen is hun grote vraag. Het is gezegd dat onze koning zelf geen magie kan of kon gebruiken en dus ook niet wou dat ook maar iemand anders meer kon dan hij zelf. Met pijn in mijn hart kan ik zeggen dat vrijwel elke guild weinig meer te vinden is. De ruïnes van Fairy Tail staan nog. Mijn guild, dat ooit eens de sterkste guild van Magnolia was. De zeldzame momenten dat ik over de straten van de steden zwerf, kan uit op maken dat mensen zo langzaam aan magie vergeten. Ze leren te leven met het feit dat ze nu alles op eigen kracht moeten doen. Magie word gebruikt in verhalen, in sprookjes voor het slapen gaan.

Jaar: 909…11… Mei: Beste dagboek, met plezier kan ik mededelen dat er een keerzijde komt. Geruchten gaan de ronde dat magiërs  zich aan het wapenen zijn om zich tegen het beleid van de koning te verzetten.  In de schaduwen van het land wisten zij weer guilds op te bouwen. Vele mensen, en zo ook ik, wachten op hun komst. Waar bevinden ze zich? Waar hebben ze zich weten te verstoppen? Hoe ze er uit zien? De Magische guilds leven diep onder ons, zelf ik weet niet waar. Mijn krachten verzwakken bij elke dag dat ik nog leef. De wil om mijn soortgenoten op te zoeken is groot, maar ik weet dat ik ze niet bij kan staan. Tenslotte zou ik niet weten waar ik moest beginnen met zoeken. Ze leven onder het volk. Het zou je broer, je zus, je moeder, vader, neef, vriend, vriendin kunnen zijn. Ze leven onder ons. Wachtend op een kans om op te staan…. En ik bid dat ik die dag nog mee mag maken.

Jaar: 913…13… Januari:  Agenor, onze geliefde koning heeft  vandaag een nieuw plan bedacht. Hoe hij dat gedaan heeft, dat is voor mij een groot vraagteken maar het baard me zorgen. Een speciale orde is opgezet: Akinori. Vraag met niet wat de betekenis is. Het klinkt alles behalve aardig. Wat me nog het meest dwars zit is dat de leden geen gewone mensen zijn. Geen gewone soldaten.  Krachtige magiërs, die beheren deze orde. Ze staan onder het bevel van koning Agenor. Ik vraag me af wat hen bezielde. Hoe kunnen magiërs nou op hun eigen soort jagen? Nu ik dit schrijf, tril ik van woede en angst. De namen die ik heb horen vallen gaven me de kippenvel. Een aantal van hen herinner ik me nog vaag. Sterk is wat ze zijn en ik betwijfel  of ik de dag van de opstand nog mee ga maken. Maar naast deze tegenslag, heb ik ook vooruitgang gezien en gehoord. Er schijnen weer geheimeguest boards te hangen.  Het volk kan aanvragen doen en de magiërs hebben de kans op een beter bestaan. Agenor is het natuurlijk niet ontgaan. Een waarschuwing is aan het land gegeven: Iedereen die verdacht word van het omgaan met magiërs word direct voor het gerecht gesleept. Intussen merk ik dat de koning zich voorbereid op een oorlog, terwijl de Akinori de jacht op de ontzichtbare guild en magiërs voortzet. Licht schijnt onze levens weer binnen. De poort naar het oude leven staat weer open…
Terug naar boven Ga naar beneden
 
>>The story without an end!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magnolia :: Algemeen :: Informatie :: Uitleg-
Ga naar: