Magnolia
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


The future of Fairy Tail
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Trapped ~Achilles~

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elyar

Elyar


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 31-07-14

Character sheet
Wezen:: Magiër
Beroep:: I have no need for that
Crush:: How do you love someone?

Trapped ~Achilles~ Empty
BerichtOnderwerp: Trapped ~Achilles~   Trapped ~Achilles~ Icon_minitimevr aug 08, 2014 10:10 pm

Met zijn handen in zijn zakken slofte hij tussen de bomen door. Alert. Want wie weet waren ze in de buurt. Hij moest altijd alert zijn. Nooit kon hij even ontspannen. Het went wel, dacht hij, maar dat was een leugen. Nee, is, want hij blijft het zichzelf nog steeds wijsmaken. Zijn aqua blauwe ogen speurde de omgeving af. Niet enkel rust van de achtervolgingen, maar ook rust van de blikken. De vreemde blikken die mensen op hem wierpen als ze zijn gas masker zagen. Het was voor velen een onbekend masker. Het schrikte mensen af. Niet enkel door het uitzicht, maar ook omdat maskers vaak anderen afschrikken. Want iemand waarvan je het volledige gezicht niet kon zien, werd meestal bestempeld als niet te vertrouwen. Maar wat wil je ook als iemands gezichtsuitdrukking niet volledig kan zien? Je kan niet eens zien of hij glimlachte of niet. Het enige zichtbare waren zijn ogen. Zijn blauwe ogen. Af en toe konden ze eens rood kleuren, dat was een bijwerking van de experimenten.
 

Omdat hij even afgeleid was door zijn gedachten, zag hij niet goed waar hij ging, en natuurlijk gebeurde er dan iets. Hij had altijd die pech. Net dat moment, trapte hij in een konijnenval. De los werd meteen strak gespannen rond zijn enkel en voor hij het besefte, hing hij ondersteboven in de lucht te bengelen. Een geschrokken, half gesmoorde (door het masker) schreeuw ontsnapte zijn mond. Toen hij besefte wat er gebeurd was, vloekte hij zachtjes. Het was beschamend. Hoe moest hij hier nu weg geraken? Een mes had hij niet bepaald. Moest hij dan wachten tot iemand hem kwam helpen? Maar, wie zou hém willen helpen. Hij zuchtte. Elyar moest een oplossing vinden voor al zijn bloed naar zijn hoofd liep. ”Verdomme, waarom?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Elyar

Elyar


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 31-07-14

Character sheet
Wezen:: Magiër
Beroep:: I have no need for that
Crush:: How do you love someone?

Trapped ~Achilles~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trapped ~Achilles~   Trapped ~Achilles~ Icon_minitimema aug 11, 2014 1:18 pm


’Een uit de kluiten gewassen konijn..’ Hoorde hij iemand zeggen. Iemand die vrij dichtbij leek te zijn. Met een ruk draaide hij zijn hoofd naar rechts. Een man met haar dat een kruising tussen blauw en zwart was, keek hem met een droge blik aan. Elyar beet op zijn lip. Damn, hoe moest hij reageren? Het was misschien wel weken geleden dat hij nog eens een conversatie met iemand had. De man kwam langzaamaan dichterbij. Waarom was sociaal zijn verdomme toch zo moeilijk? ’Ik denk dat ik je maar los moet maken.. Nietwaar.’ Nee hoor, ik hang hier prima, niets om je zorgen over te maken. Tuurlijk moest die dude hem losmaken. En liefst een beetje snel ook. ”Dat… Zou fijn zijn…” Zei hij onzeker. Wauw, praten voelde best vreemd. Het was een hele tijd dat hij zijn stem nog eens gehoord had. Toppunt was dat zijn stem ook nog eens anders klonk door het gasmasker. Damn. Hoe klonk hij Ookal weer echt? Whatever, nu was niet het moment om daar over na te denken. ’Zou je het erg vinden op je hoofd te landen? Of wil je rustig naar de grond?’ En mijn nek breken? Tuurlijk, waarom ook niet… ”Ehm… Maakt niet echt uit, als ik maar op de grond geraak is het goed voor mij.” Ergens vond hij het zelf best vreemd, hoe zijn antwoorden in zijn gedachten zo fel contrasteerden met wat hij dan uiteindelijk echt zei. Het was gewoon dat hij zo slecht was met sociaal zijn, dat het hem niet lukte.

- kort, sorry >_> -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Trapped ~Achilles~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Searching without getting caught Achilles

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Magnolia :: Magnolia :: Fiore :: Bossen-
Ga naar: